Ofte stillede spørgsmål

Hvor lang tid tager forsendelsen?

Den gennemsnitlige forsendelsestid til Danmark er i øjeblikket 8-14 arbejdsdage. Tjek vores forsendelsespolitik for flere detaljer.

 

Kan jeg annullere min ordre?

Hvis du ønsker at annullere din ordre, bedes du sende en e-mail til hello@kidsgarby.dk. så hurtigt som muligt. Vi vil gøre alt for at imødekomme din anmodning. Men når først en ordre er afgivet, kan vi ikke garantere, at købet kan annulleres.

 

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Hvis du ønsker at returnere din ordre, bedes du sende en e-mail til hello@kidsgarby.dk. Vi vil sørge for, at du modtager de relevante instruktioner.

 

Min ordre er annulleret, men jeg ved ikke hvorfor

Vi arbejder med svindelfiltre, som udvælger og annullerer alle ordrer, der har tegn på svindel. Det kan være, at faktureringsadressen ikke stemmer overens med leveringsadressen. Eller at der er brugt mange forsøg med et kreditkort. Hvis dette er tilfældet, og du er en legitim køber, bedes du kontakte os, så løser vi problemet.

 

Jeg har modtaget en defekt eller forkert vare

Først og fremmest beklager vi ulejligheden. Dette kan ske på grund af fabriks- eller lagerfejl. Kontakt venligst hello@kidsgarby.dk. inden for 30 dage efter modtagelsen. Send venligst følgende oplysninger:

Ordrenummer

Varens navn

Beskrivelse af problemet

Fotobevis

 

Internationale skatter og afgifter

Bemærk venligst, at vi ikke kan tage ansvar for forsinkelser på grund af fortoldning. Det er desværre ude af vores kontrol. Ordrer inkluderer ikke eventuelle skatter og afgifter, som toldmyndighederne kan pålægge. Importafgifter og skatter er kundens ansvar. For mere information om, hvad told og afgifter er, anbefaler vi på det kraftigste, at du tjekker op på dette med din lokale toldmyndighed.

 

Forsinkede eller mistede ordrer

Når du afgiver en ordre, skal du sørge for at udfylde den korrekte leveringsadresse. Kidsgarby er ikke ansvarlig for manglende pakker, der er blevet sendt til en forkert adresse eller bedt om at blive afleveret hos naboer eller uden for dit hus. Ethvert problem med ordrer relateret til manglende eller mistede varer skal meddeles os i en e-mail til hello@kidsgarby.dk. Vi starter en undersøgelse med fragtfirmaet. Af samme grund kan vi ikke refundere mistede varer før 20 arbejdsdage efter afsendelse, eftersom fragtfirmaet skal klassificere varerne som tabt, før vi kan refundere eller sende dine varer igen.

 

Uafhentede pakker

Vi er ikke ansvarlige for uafhentede pakker. Når vi har fået den retur, opkræver vi nye forsendelsesomkostninger for at sende pakken igen. Det er kundens ansvar at sørge for at få pakken leveret igen eller afhentet inden for den nødvendige tidsramme.